Kāpēc nevar sazvanīt klientu centru?
Jautājumi un atbildes par atkritumu apsaimniekošanu Rīgas Ziemeļu izpilddirekcijas Vidzemes priekšpilsētas un Ziemeļu rajona administratīvajā teritorijā
Vispārīgi jautājumi
Kāpēc nevar sazvanīt klientu centru?
Kāpēc atkritumu mašīna pie manis brauc nakts laikā?
Ja esmu saņēmis avansa rēķinu, kādēļ katru mēnesi man tiek atkārtoti sūtīts rēķins?
Vai šoferim ir jāpaņem maisiņi, kas ir nolikti blakus publiskajam konteineram daudzdzīvokļu namu pagalmā?
Kāpēc šoferis nepaņēma maisiņus, kas ir nolikti blakus konteineram manā privātmājā?
Ja atkritumu apsaimniekotājs var paņemt dīvānu, tad kādēļ nevar paņemt logu rāmi un klozetpodu, kas palikuši pēc remonta?
Kāpēc, zvanot klientu apkalpošanas speciālistiem, dažreiz tos nevar sazvanīt?
Vai man ir jāziņo, piemēram, par kodu izmaiņām vārtiņiem?
Kā rīkoties, ja rēķins samaksāts, norādot kļūdainu klienta vai rēķina numuru?
Kā atjaunot pakalpojumu, ja tas apturēts nesamaksātu rēķinu dēļ?