en | lvru
aizvērt
Par mums
Jaunumi
Pakalpojumi
Klientiem
Karjera
Kontakti

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc atkritumu mašīna pie manis brauc nakts laikā?

Šāda prakse darbojas visās Eiropas valstīs un daudzviet pasaulē. Nakts laikā uz ceļiem ir mazāk transporta līdzekļu un gājēju, tā neradot papildus apgrūtinājumu satiksmei. Ļoti iespējams, ka nakts laikā uzkopšanas darbi šķiet dzirdamāki, taču dzīvojot pilsētā, ar to ir jārēķinās.

 

Atkritumu izvešana nakts stundās atbilst Rīgas domes saistošajiem noteikumiem.

Kāpēc šķirotos atkritumus saber vienā mašīnā ar sadzīves atkritumiem? Kādā jēga šķirot?

Lai taupītu resursus, reizēm vienā auto iekrauj visu vieglo iepakojumu – plastmasas iepakojumu, kartonu un papīru. Šie materiāli viens otru nebojā un pirms nodošanas pārstrādei viss nonāk uz šķirošanas līnijas, kur tiek pāršķiroti.

 

Ir gadījumi, kad šķirošanas konteinerā ir samests par daudz neatbilstošu atkritumu, šādos gadījumos gan viss tiek savākts sadzīves atkritumu konteinerā un aizgādāts uz poligonu. Jo sadzīves atkritumi, kuros ir arī šķidrums, sabojā visu materiālu un tas vairs nav derīgs nodošanai pārstrādei.

Vai šoferim ir jāpaņem maisiņi, kas ir nolikti blakus publiskajam konteineram daudzdzīvokļu namu pagalmā?

Aicinām iedzīvotājus ievērot nosacījumus un atkritumus izmest tikai konteinerā. Atkritumi ārpus konteinera rada neestētisku skatu, kā arī dzīvnieki un putni tos viegli var izmētāt.

 

Atgādinām, ka līgums par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu ir noslēgts ar namu apsaimniekotāju un atbilstoši līguma nosacījumiem, tiek izvests konkrēts atkritumu apjoms, kas ievietots atkritumu konteineros.

Kāpēc šoferis nepaņēma maisiņus, kas ir nolikti blakus konteineram manā privātmājā?

Līguma nosacījumi paredz, ka tiek iztukšots noteikta tilpuma sadzīves atkritumu konteiners. Ja atkritumu ir tik daudz, ka nav iespējams aizvērt vāku vai tie tiek novietoti blakus, par to ir paredzēta papildus maksa.

 

Kā vienu no risinājumiem papildus sadzīves atkritumu apjomam piedāvājam sadzīves atkritumu maisus.

 

Maisa cenā ir iekļautas gan atkritumu savākšanas, gan noglabāšanas izmaksas. Kad maiss ir pilns, novietojiet to pie sadzīves atkritumu konteinera un tas tiks savākts konteinera tukšošanas dienās.

Ja atkritumu apsaimniekotājs var paņemt dīvānu, tad kādēļ nevar paņemt logu rāmi un klozetpodu, kas palikuši pēc remonta?

Logu rāmji un citi atkritumi, kas radušies, veicot remontdarbus, ir būvgruži. Būvgružu izvešanai ir jāpasūta specializētais konteiners vai mazākiem apjomiem – būvgružu maiss 1m3, kas ideāli piemērots, ja veic nelielus remontdarbus vai vienkārši sakopjot saimniecību.

Ja esmu saņēmis avansa rēķinu, kādēļ katru mēnesi man tiek atkārtoti sūtīts rēķins?

Visas fiziskās personas, kurām ir e-pasta adrese, saņem avansa rēķinu reizi pusgadā vai reizi gadā un katru mēnesi faktisko izpildes rēķinu.

 

Avansa rēķins ir informatīvais rēķins par plānotajiem apjomiem, kas ir klientu ērtībām, tiem, kuri vēlas samaksāt visu uzreiz. Katru mēnesi klients saņem faktiskais izpildes rēķinu par iepriekšējā mēnesī sniegto pakalpojumu apjomu. Tajā arī ir atspoguļots avansā iemaksātās naudas atlikums.

 

Juridiskās personas nesaņem avansa rēķinus, tikai ikmēneša rēķinu.

Ko man darīt, ja esmu aizmirsis izstumt konteineru?

Izstumt konteineru, lai to varētu iztukšot, ir klienta atbildība, kas atrunāta pakalpojuma līgumā. Ja konteiners nav izstumts, tad ir jāgaida nākamā atkritumu izvešanas reize, jo atkritumu izvedējam ir konkrēts izvešanas grafiks, kurā jāiekļaujas.

 

Klientam ir iespēja pieteikt papildus atkritumu izvešanu par papildus samaksu, kas tiks iekļauta nākamā mēneša rēķinā, sazinoties ar mums pa tālruni 8717 vai 67799999, vai rakstot pieteikumu uz attiecīgā reģiona e-pastu, piemēram, babite@vide.ecobaltia.lv.

 

Atkritumu izvešana šādā gadījumā tiks nodrošināta ātrākais nākamajā dienā (attālākos reģionos tad, kad mašīna apkalpo tuvākos reģionus). Par konkrētu laiku Klientu apkalpošanas centra darbinieks informē klientu savlaicīgi.

Vai man ir jāziņo, piemēram, par kodu izmaiņām vārtiņiem?

Par visām izmaiņām, kas notiek pie klienta un skar atkritumu apsaimniekošanu, piemēram, vārtu maiņa, kodu un atslēgu maiņa, lūgums informēt savlaicīgi, lai varētu klientu apkalpot laikā un nerastos pārpratumi par to, kāpēc atkritumu konteineri nav iztukšoti.

Kāpēc, zvanot klientu apkalpošanas speciālistiem, dažreiz tos nevar sazvanīt?

Klientu apkalpošanas tālruņa darbinieki strādā, lai klientiem zvana gaidīšanas laiks būtu pēc iespējas īsāks. Gadās, ka klientam ir ilgāk jāpagaida, lai operatoru sazvanītu, taču SIA “Eco Baltia vide” klientu apkalpošanas darbinieki vienmēr atzvana. Ja ilgstoši nevarat sazvanīt, rakstāt e-pastu uz info@vide.ecobaltia.lv vai uz e-pastu, caur kuru ar jums notiek saziņa.

 

Zvanot uz klientu apkalpošanas centra tālruņiem, ārpus darba laika (17:00 – 9:00 un brīvdienās), klientam ir iespēja atstāt balss ziņu ar sev interesējošo jautājumu.

 

Informējam, ka 90% no saņemtajiem zvaniem tiek atbildēti 20 sek. laikā, bet 97% no zvaniem tiek atbildēti uzreiz. Savukārt 99% klientiem tiek atzvanīts dienas laikā.

Lietojot ecobaltiavide.lv vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai saskaņā ar mūsu Privātuma politiku.
Piekrītu